Genel

Siparişini Söyle Sana Kim Olduğunu Söylesin: Barmen

Belirtmemiz gerekiyor ki bu yazı ne barmenleri gücendirmek için ne de saçma sapan siparişler vermeyi adet edinmiş bar müdavimlerini gücendirmek için yazılmıştır. Yazıda geçen kokteyl ve içki isimleri tamamen hayal ürünüdür. Hoşunuza gitmeyen bir kısım olursa lütfen kafanıza takmayın. Hiçbir şey sizden daha değerli değil. Rahat rahat verin siparişlerinizi, barmen reisin sizin hakkında ne düşündüğünün ne önemi var…

Evet yazıyı okurken şu şekilde yapmalısınız. Sol taraftaki koyu kısım, yani sipariş, sizin söylediğiniz kısım oluyor. Bu kısmı kendi sesinizle seslendirin. Sol taraf da barmen reisin, siz istediğiniz içeceği söylediğiniz anda, içinden geçenleri temsil ediyor. Bu kısmıysa kibirli bir tavırla seslendirin. Hadi bakalım.

Bira: Seviyorsun bu hayatı.

Viski, sek: Aşırı seksi.

Jagerbomb: Eğer erkeksen, üniversitedeki hırbo arkadaşlarını özledin. Eğer kadınsan, muhtemelen gönül eğlendirecek birini arıyorsun.

Old fashioned: Gerçekten çalışkan birisin ve sıkı bir biçimde çalışmanı ödüllendiriyorsun.

Bailey’s on the rocks: Hala ailenle birlikte yaşıyorsun.

Moscato: Bunu sipariş ediyorsun çünkü Drake’in bir şarkısında duydun. (Not: Tatlı bir İtalyan şarabı.)

Bacardi 151 (arkadaşların için): Dallamanın tekisin.

Bacardi 151 (kendin için): Sende bir sorun var ama çözemiyorum.

Long Island Iced Tea: Buraya sahte kimlikle girdin ve birkaç saate zom olacaksın.

Apple-tini: Alkol tadından nefret ediyorsun. Yallah Arabistana.

Ucuz bir şey lütfen: Senin gibi mi? Puahahhaa Öyle görünüyor ki bahşiş vermeyeceksin. Yazık.

Jameson: Adamsınız deeee mi?

Cosmopolitan: Yaşlanıyorsun, hayal gücün yok ve zamanında çok fazla Sex and the City izledin.

White Russian: Belli ki daha önce bir barda çalışmadın. Dolaptaki sütün tazeliği konusunda bana güvenmenden belli.

İyisinden bir tekile shot: Duygusal olarak dengesiz bir yapın var.

Don Julio on the rocks: Sen de işini biliyorsun. Ya da işini bildiğini düşünmemi istiyorsun. Güven vermiyorsun.

Patron Margarita: Tam olarak 35 liralık bir içecekle aynı tada sahip bir içki için 70 lira harcamak istiyorsun. Buna engel olmayacağım.

Herkese benden şampanya: Bir sürü paran var ve onunla ne yapacağını bilmiyorsun. Özendiğim hayatı yaşamakla meşgul gibi görünüyorsun.

Hennessy ve kola: “Hacı ya rap müzik çalabilir misiniz ya?”

Ekşi Ameretto: Ne sipariş edeceğini bilemeyen bir hanımsın, zamanında bir barmen senin için bunu hazırladı ve şimdi her zaman sipariş ediyorsun çünkü başka bir şeyi nasıl sipariş vereceğini bilmiyorsun.

Cin ve Meyve suyu: “Kardeşim, Snoop Dogg burada klip falan çekiyor da haberimiz mi yok?”

Bir adet Hi-ball: İlk kez bir bara geldin. “Hi-ball”un özel bir şey olduğunu duydun ancak ne olduğu hakkında en ufak bir fikrin yok. Sırf tonik doldurup versem keriz gibi içersin.

Caesar: Hangover olacaksın… Ve buna engel olamayacaksın.

Rose şarap: Sevişirken göz yaşlarına boğulacaksın.

You Might Also Like...

1 Comment

Leave a Reply